الثلاثاء، 4 ديسمبر 2012

بكره



كنت زعلانة من نفسي جداا
لما كان عندي امتحان وأنا مش مذاكرة أووي..
ووشي أتحول من ابتسامة عريضة ,
لملامح هادية وراسية ومحدش متعود عليه كداا..
ان ردي 
يكون بارد..أو فيه أي سكون ..
بس اانا صعبت عليه نفسي أووي واكتشفت اني فاشلة
ازاي مش اذاكر ؟وازاي أكون مستهترة للدرجة دي..
وقلت لما أرجع البيت هاعقاب نفسي..
ومش هارفع راسي من ع الكتاب
بغض النظر اني مش عملت كدا
واديني هطلع والامتحان شفوي وانجليزي كمان 
يعني صفر..بالبنط العريض
بس ساعات بكتشف أن اسمي دا بينفع أووي
وحرف الياء بينقذ لما بيكون في الآخر ^_^
والأستاذة أجلت الباقي للمرة القادمة عشان الوقت
الحمدلله ربنا سترها
ويارب الفرصة مش تضيع من أيدي
...
عندي امتحان بكره ..في مادتين
والنت كان فاصل ومريحيني ,ولسه راجع النهاردة
وانا مش قادرة أقوم ..^_^
وربنا يستر يارب,ويعدي بكره علي خير

هناك 6 تعليقات:

  1. .تفتكري ينغع نبقا عايزين ننجح ونبقا نحب القرايه عادي? ايام الامتحانات كل شي ببقا حلو الا القرايه حتي النظافه

    ردحذف
  2. فعلا حاجة تقيلة ع القلب اووي

    ردحذف
  3. الله يكون بعونك ويوفقك الامتحانات مثل الهم عالقلب
    دعواتي لك ♡

    ردحذف
  4. الله يخليك ياحبيبتي ويوفق الجميع يارب
    شكراا

    ردحذف